måndag 28 mars 2011

F-n också.

Ett set-back vad gäller godiset... Var grymt sötsugen idag när jag åkte in för att hämta sonen från skolan idag. Pga slarv med mellanmål på förmiddagen, men vi har ju inget hemma. Behöver handla. (Ja, jag vet. Undanflykter!)

Jag behövde dessutom 60 kr löst så "smart" som jag var svängde jag in på Statoil och genomförde den "brillianta" idén; Köpa en Riesenpåse så får jag pengar tillbaka. Jag kunde tagit vad som helst; en banan, en yoghurt, en mineralvatten men nähä...
Jävla sötsug och jävla moral
! Det som gått så bra, fram tills nu... :-(
Ja ja, det är bara att ta nya tag!


Tur att det är träning ikväll! *längtar* 30 min core står på schemat och sen tänkte jag även gå i rask takt på löparbandet en stund + köra lite styrketräning på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar