fredag 8 april 2011

Prisvärda maskiner?

Vi har haft en gammalt löpband stående på övervåningen i så många år att jag har tappat räkningen! Sambon tog emot detta och sa att han "självklart skulle använda det". Mhm....

Nu fick jag till slut nog och vi gav bort det för några månader sen. Plötsligt (i samma veva som jag kom igång med träningen efter graviditeten) blev jag lite sugen på att ha ett löpband, crosstrainer eller träningscykel hemma (Bra tajming, va?).
Egentligen borde man kanske behållit det, men samtidigt känner jag att jag i så fall vill ha ett som är BÄTTRE än det vi hade (som inte ens var motordrivet).


Det värsta med att köra på gym är ju att man vänjer sig vid de maskinerna som finns där och blir väldigt kräsen. När man tittar i nätbutikerna fastnar man för de som kostar runt 15-20.000 kr... *suckar*

Någon som kan tipsa om vad man ska tänka på/något prisvärt? Priset gör ju inte allt, men antar att de bättre maskinerna är dyrare?

2 kommentarer:

  1. Vi har en motionscykel med 12 olika program. Min mamma har ett motordrivet gångband och en powerplate. Alla sakerna är bra. Mamma använder sina till att hänga kläder på ibland haha

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har en crosstrainer från ÖoB. Funkar, även om den knarrar lite ibland, vi har dock behandlat den ganska illa skall erkännas. Funkar också till att hänga tvätt på. :-D

    SvaraRadera