tisdag 21 juni 2011

En timmes spinning. En löptur på det kanske?

Det var spinning som gällde igår. Gud, vilket härligt pass! Jag tror min kondition börjar bli någorlunda ok i alla fall. Vissa delar kändes definitivt riktigt jobbiga, men på ett SKÖNT sätt! Inte på ett jag-mår-illa-och-vill-hellre-dö-sättet som jag oftast har känt tidigare på konditionspassen.

Efter att timmen var över och vi hade klarat av nedvarvning och stretching, kände jag mig riktigt fräsch! På väg ut från gymmet kom jag på mig själv att tänka:
"Man kanske skulle ta en liten löptur innan man åker hem?"

Nu gjorde jag inte det, men om man tänker så måste något vara väldigt "fel"! (Eller ja, rätt. Men ni fattar...) Ha ha! Grymt skön känsla faktiskt. *stolt*

4 kommentarer:

  1. Underbara du!! Klart det är sunt att tänka så för en träningsnarkoman som oss ;) haha Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Det är det va? Skönt att jag inte är ensam om sådana tankar. ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt!! andra andningen is the shit!

    SvaraRadera