lördag 11 juni 2011

"Vilopuls" på 138....

Igår stressade jag iväg på ett 45 min spinningpass "activio" (med pulsklocka). Var så frustrerad över sambons sena hemkomst och stressad över att komma i tid, att min puls var 138 när jag satte på mig bandet. Alltså innan jag hade börjat cykla...?! Ha ha!

Det gick i alla fall bra. Svettigt värre, men jag tycker det är en rätt härlig känsla att svettas mycket! (Sen om de runt omkring mig tycker detsamma, är väl en annan sak... Hi hi!) ;-)

Fördelen med att träna fredag kväll är att jag slipper idag! Ha en trevlig lördag på er!

3 kommentarer:

  1. Svettigt är bara förnamnet när man spinnar, svetten sprutar =P Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, men visst är det härligt när man känner hur det droppar från nästa och haka?! :-D

    SvaraRadera
  3. Proteinpulver är bra, märker att jag återhämtar mig snabbare efter träningen när jag dricker det =) Stor skillnad faktiskt, man tror inte det men så är det ;)

    Kramar

    SvaraRadera