måndag 6 augusti 2012

Där är där man inte är...

...och här är där där man är. Jag känner mig grymt stolt över gårdagens pass. 

Tusen tack för alla fina kommentarer. Det ger inspiration och pepp!
Däremot måste jag ju erkänna att jag är aningens stel idag. Både här och där. Mest där.... ;-)

Förvånansvärt lite känningar i vänster benhinna. (= Bra!) Däremot oerhört stel höger hälsena (känns nästan förkortad?) och en liten öm punkt, vid vissa rörelser (nästan som en nerv i kläm) där man känner vänster bäckenben på baksidan.

Men allt har väl ett pris. Bara att vila en dag eller två så är det nog lugnt hoppas jag. :-)


5 kommentarer:

  1. Ja visst ska du vara stolt över det personlängsta. 14 km är lååångt! Vila klokt nu!

    SvaraRadera
  2. Vila. lut dig tillbaka och njut!! Stort grattis till pb!! Häftigt!!

    SvaraRadera
  3. På din vilodag kan du väl komma hit och agera PT åt mig?

    Pliiiiis!

    Jag behöver en.

    Desperat!

    SvaraRadera