tisdag 15 november 2011

Seriöst...

Hur seg kan en förkylning vara...?!
Eftersom den här bloggen är mer eller mindre död just nu, förstår ni säkert att jag inte kunnat träna. Förkylning, ont i kroppen, illamående, frossa och när allt det klingande av så kom hostan. Som suttit i tills nu. Nästan 3 veckor... Jag hostar fortfarande upp slem och vågar inte riktigt ge mig på träningen än. Kanske senare i veckan.

Men det är verkligen TRÅKIGT. Jag vill ju träna nu! :-(

Förlåt för gnäll-inlägget. Jag antar att det är fler därute som har diverse höstsjukdomar?
Krya på er!


7 kommentarer:

  1. Tre veckor satt min förkylning i också. Antar det är samma som du fått - kommer inte ihåg vad den heter men det har ju varit en del skriverier om den. Hoppas du snart är frisk!

    Sv: Jag har alltid sett cykling som ett nödvändigt ont för att ta mig från punkt A till punkt B. Men om jag inte kan springa måste jag ju hitta på nått annat, och då ligger cykeln närmast till hands.

    SvaraRadera
  2. Jo du. Minns knappt när jag kände mig helt frisk sist.:/

    SvaraRadera
  3. Stackars dig! Och man får faktiskt gnälla lite när man inte kan träna! Det är jobbigt!

    SvaraRadera
  4. hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du snart mår bättre igen. Kanske börja lite smått med promenader tills du orkar med resten.

    SvaraRadera
  6. Fru Lindholm:
    Jo, du har rätt där. Men tycker att det är så tråkigt att promenera bara... ;-)

    SvaraRadera
  7. Jo men det är bättre än inget alls. Plus att man rör på sig ju. Jag anser att löpning är så trist men gör det just nu i alla fall.

    SvaraRadera