söndag 12 juni 2011

Body Pump - Ny release!

En timmes Body Pump blev det idag! Jag kan ju inte lägga styrketräningen helt åt sidan.
Det var ny release och koreografi och den kändes...tja...helt ok. Övningarna var väl inte så annorlunda jämfört med de tidigare passen, förutom att det var i lite annan ordning.

Det jag tyckte var bra (bättre) var att de hade knäböjen tidigt i passet och sen var utfallen nästan i slutet, så man kunde verkligen ta ut sig i båda utan att vara rädd att inte orka det andra!
Allra mest skakis blev jag helt klart av benen. Ganska konstigt måste jag erkänna, med tanke på att benen känns starkast när jag kör på gymmet..?!

Härligt avslutning blev det när jag kom hem. Satte på vattnet och såg fram emot en varm, härlig dusch. Upptäckte att äldsta sonen hade duschat tills varmvattnet tog slut!
- Men vad i h*##%(&"=&(&""=&("=&()(#%!!!

Ja ja, jag blev ju nerkyld i alla fall...

3 kommentarer:

  1. knäböj och utfall är de värsta övningarna ;) Får alltid träningsvärk! =P Haha Kram

    SvaraRadera
  2. Lilla dig? skitsnack! Du betyder mängder för mig vännen =) Längtar tills vi träffas!
    Går oxå helst på box tillsammans med någon jag känner =) Jag och K, peppar varandra så sjukt mycket.

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du! :-)
    Jag verkligen älskar din blogg. Den är "lättläst" (på ett bra sätt) och ingen reklam, som många andra vikt/hälsobloggar. Jag blir tokig på all reklam! :-P

    Du är en härlig inspirationskälla! Kram!

    SvaraRadera