måndag 8 augusti 2011

Är huvudet dumt får kroppen lida!

Ja, typ så...
Jag körde ju som sagt backintervaller igår. Och som jag också skrev var tanken från början att jag skulle tränat redan fredag kväll (istället för lördag). Därför hade jag även bokat in ett spinningpass idag, söndag. Detta kom jag på när det redan var för sent för att avboka...


Tja, vad gör man? Åker och tränar. Benen var förvånansvärt pigga ändå måste jag säga?! Sista kvarten låg på 90-94 % av maxpuls.
J. O. B. B. I. G. T
!!! Men inget kan pressa den mentala förmågan att fortsätta köra, såsom Markoolios "Ingen sommar utan Reagge".... Ha ha!

Nu blir det vila idag istället. Gött på en måndag. Sambon börjar jobba, så jag gissar att mitt huvud kommer bli ganska trött efter en heldag med tre små pojkar. ;-)

1 kommentar:

  1. Jag fick lida för att jag tränade igår, mår pyton idag.. så idag får det bli vila så att jag kan ha min pt-timme med Johan imorgon. Vill ju inte missa den! Kram

    SvaraRadera