måndag 1 augusti 2011

Inte som planerat. Men ganska bra dag ändå.

Det blev ingen löptur igår kväll. Vi var på kalas och sen inne på Maxi för att handla inför idag. Det blev helt enkelt senare än planerat. Men jag kan i alla fall skryta lite med att jag bara åt en bulle och ett drack ett glas saft på kalaset! Och när jag var en snabbis hos "svärisarna" så passade jag på att väga mig (Vi har ingen våg hemma).


Inte för att jag tycker vägning är något optimalt sätt att se hur träningen går, men det kan ju vara en liten fingervisning i alla fall. Och det var det! Jag är knappt 3 kg från den inskrivningsvikten jag hade när jag var gravid med FÖRSTA sonen...?! Gissa om jag blev paff!

Jäklar, vilken morot det blev att tappa de där kilona också. Inte för att jag kommer se likadan ut nu, som då (för allt tycks ha flyttat ner en våning) men lite coolt hade det varit. :-)

3 kommentarer:

  1. Starkt jobbat! Klart inte vikten säger allt, men visst fasen är det en jäkla morort när det syns resultat på den.

    SvaraRadera
  2. Som du säger, vikten är bara en liten del ekvationen men dock vilken boost! :) Grattis o grymt jobbat!

    SvaraRadera