tisdag 27 september 2011

Första passet av...

.... 30 min CXWorks gick av stapeln för mig igår. Jag vet inte, det var väl helt ok. Riktigt jobbigt med gummibanden och alla plankor "i 360 grader"... Trots det, inte riktigt kul som jag hade förväntat mig. Men jag kanske ska ge det ett par gånger för att se om jag ändrar åsikt (?)

Efter det var det även dags för spinning för första gången på flera veckor, pga förkylningar och fokus på löpningen inför loppet som var.
Åh, vad jag hade saknat det kände jag när jag satt där! Nog för att jag tycker löpningen är kul (också), men spinning är nog egentligen MER min grej! (Det och terräng-löpning då kanske?) :-)

Det var ett sånt där sjukt jobbigt pass där jag kunde pressa mig till nästan max utan att må dåligt. Jobbigt men riktigt roligt alltså. Mer sådana pass tack!

2 kommentarer: