måndag 12 september 2011

När jag inte tränar, äter jag istället...

Sjukdomar i allmänhet och den här förkylningen i synnerhet, är verkligen ingenting som påverkar mig på ett bra sätt. Inte bara sett ur fysisk aspekt, utan även psykisk. Jag märker hur rastlös och deppig jag blir när jag inte får träna. Värdelöst!

När jag då tycker synd om mig själv för att jag inte kan träna tar jag till... mat...godis. För det måste jag ju vara värd när kroppen inte mår bra. Eller?

Förbannade, jäkla "belöningssystem"! Dra åt ***** (censur)! Det ska bli så otroligt skönt att träna igen!

2 kommentarer:

  1. JAG vet PRECIS hur du känner dig.. Är man hemma å "inget" gör.. Då har man tid att tröst äta, proppa i sig och det är en ond cirkel. tycker man synd om sig är mat en skön tröst känsla.
    Men du.. ta ett stort vatten.. tryck i dej.. är du inte "mätt/full " i magen. TA ETT TILL... så gör jag.. sen orkar jag inte kakor,godis, mat eller vad det nu är.. Å du.. snart tränar vi igen.. lite kettlebells eller box.. kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag känner såååå igen mig i allt du skriver!

    SvaraRadera