söndag 11 september 2011

Jag kände mig bättre imorse.

"Idag ska jag nog kunna träna", tänkte jag. När sedan eftermiddagen kom och tid fanns uppstod en ny, tvivlande, överförsiktig (?) tanke: 
"Har jag inte lite ont i halsen ändå?"

Jag är rädd för att börja köra för tidigt. Som förmodligen var det jag gjorde för 1,5 vecka sen. Som slutade med att jag låg i soffan och hela mage/rygg partiet smärtade och trycket över bröstet var riktigt obehagligt!! Tänk om jag gör samma fel och får sanma känsla igen?! :-(

Därför avvaktar jag till imorgon och se hur det känns.
En extra dag borde väl ge svar? Det känns ändå som att: Det jag inte har "byggt upp" fram tills nu, hinner jag ändå inte bygga upp! (Hoppas jag har rätt i det...)

1 kommentar:

  1. Bra gjort att vila en dag till, du får inte vara sjuk på lördag. Jag kommer nog inte gå loppet men jag kommer upp och agerar hejarklack =) Vill inte paja foten helt för framtiden. Kramar

    SvaraRadera