onsdag 14 september 2011

Kretsloppet 5 km-bana 2011

Nu är det nära. Bara 3 dagar kvar! Jag drömde t.o.m. i natt att jag vaknade sent och insåg att jag inte skulle hinna i tid. Svepte ett paket mjölk men upptäckte till min stora fasa att det låg mörka larver längst ner i mjölkpaketet?! Bläää!! (Har jag nämnt att mina tävlingsnerver ALLTID har suttit utanpå kroppen? Ni kunde gissa det? Ok...)

Jag var inne och kollade banan på Kretsloppet. Jag får helt klart lite fjärilar i magen, men vad sjutton: 5 km ska man väl klara?  :-)

4 kommentarer:

  1. Klart du klarar det!
    Och lite nerver är alltid bra.;)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå bra! Ev åker vi upp och hejar! :)

    SvaraRadera
  3. Heja heja heja! Det kommer att gå bra!

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå galant! Hejja!

    SvaraRadera