måndag 11 juli 2011

Det blev ett par....

...Nike Zoom Structure 14. Egentligen var valet inte så svårt, för jag fick dem och ett par Adidas som var en storlek för stora...(?!) Jag frågade efter en mindre storlek, men det visade sig att de inte fick in några andra modeller/storlekar som passade förrän om 2-3 veckor och jag orkade inte flänga runt eftersom vi hade tre barn med oss.

Men framför allt kändes Nike-skon riktigt bra (även om jag inte hade något att jämföra med) så jag slog till!

Mestadels vit sko känns tacksamt (eh...) när man springer en hel del på landet!

Ett par skor till kommer säkert införskaffas ganska snart, men nu vet jag ju att jag har normalt fotvalv och enbart lätt pronation. Jag som hade gissat att jag både var "plattfot" och överpronerade en hel del. Vad fel man kan ha! Hi hi!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir nöjd =) Jag lämnade tillbaka mina skor från Löplabbet, efter lite tjat fick jag pengarna tillbaka. Fick superont i min häl igen så att jag nästan fick krypa till toan på morgonen för att jag inte kunde gå på hälen och så fort jag bytte till mina gamla skor så försvann problemen. Men som sagt, jag hoppas du blir jättenöjd med dina skor =) Skriv recension sen när du testsprungit i dem =) Kramar

    SvaraRadera
  2. Viktkamp:
    Ja, det är lite lurigt det där med att byta skor. Det är ungefär samma som att byta underlag har jag hört (båda sakerna kan orsaka krångel med leder...) Hoppas din häl blir bättre igen. Kram!

    SvaraRadera