tisdag 26 juli 2011

Hett, svettigt och flärparna fastnade!

Ett extremt hett, men härlig spinningpass avklarat. Det var nästan fullbokat och ventilationen är sådär, så det ena gav det andra och tja... Det rann en hel del svett från mig kan man säga..!!

Jag MÅSTE köpa nya träningsbyxor. Långbyxorna fick jag dra upp ett flertal gånger när jag var ute och sprang senast.

Och "trekvartsmodellen" jag hade idag börjar bli riktigt lösa. På diverse ställen. När vi skulle köra backar på spinningen fastnade sadeln i "flärparna" mellan benen emellanåt. Och då menar jag flärparna på byxorna alltså! *asgarv* Ja, ja, ni fattar nog...

Som sagt, nya träningskläder är snart ett måste!

2 kommentarer:

  1. flärparna? Haha där spann min fantasi iväg kan jag säga ;)
    Att få köpa och kunna köpa nya träningskläder är underbart, här blev det en ny sportbh och träningstopp igår IGEN! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Viktkamp:
    Jo, jag förstod att den beskrivningen var lite...eh... missvisande. Därför förtydligade jag mig lite. Hi hi! :-D

    Vad kul med lite nya träningskläder!

    SvaraRadera