fredag 15 april 2011

Beslutsångest - Vilket I-landsproblem!

Gårdagen bestod i beslutsångest. Sambon skulle komma hem från sin tjänsteresa och jag skulle ÄNTLIGEN få träna! Plötsligt kunde jag inte bestämma mig för vilket pass (om något) jag skulle gå på. Ha ha! Vilket I-landsproblem när man tänker efter... ;-)

Efter att ha tagit bort Body Pumpen (för jag måste börja köra mer konditionsträning!) så valde jag mellan 60 min Body Combat och 45 min spinning. Efter mycket ågren blev det till slut Combaten.

Grymt roligt! Det var längesen jag körde combat, så helt ny var jag ju inte, men man kan väl konstatera att det inte bara för koreografin som hade ändrat sig (typ 28 ggr emellan!); även min kondition är inte som den borde vara.

Dock kunde jag slutköra passet utan uppehåll, vilket faktiskt imponerade på mig själv! Svetten lackade, benen kändes "aningens" tunga (*hrm*), för att inte TALA om armarna...?! Men den inre "fightern" som instruktören efterfrågade innan passet; Jodå, hon fanns där inom mig!

Fast jag är gryyyymt seg i kroppen idag... Ha ha! Träningsvärken kommer nog som ett brev på posten om ett dygn eller två.

Trevlig fredag och helg på er allesammans!

1 kommentar: