torsdag 7 april 2011

Mer kondition, men besviken på passet...

Körde äldsta sonen till gymnastiken igår eftermiddag och passade då på att åka bort till gymmet och träna lite själv.
Det blev först 16 minuters "powerwalk", där jag på den tiden hann med 1,71 km. Efter det blev det 30 minuters core-träning.

Smått förvirrad blev jag av att koreografin inte alls var samma som det core-passet jag gick på förra veckan...? (Trots att hon som höll i passet sa att: "Snart får vi ny koreografi").
Den här "verisionen" var inte alls lika jobbigt! Mer balansövningar och ni vet ju hur stor "sucker" jag är när det gäller styrkeövningar som brääääännner...! ;-)

Efter coren hade jag också lite tid över innan jag skulle hämta sonen igen, så det fick bli 15 minuter cross-trainer. DET var däremot jobbigt! Min kondition är (fortfarande) nästintill obefintlig, men någon gång borde det väl bli bättre...? :-)

1 kommentar:

  1. Jag älskar crosstrainern, är en stor sucker för den =) har kört 80 min på den nu i veckan.. i två omgångar =)

    Angående dragremmar, tror du tänker på något annat.. detta är dragremmar http://justdoit.shapemeup.se/2010/11/16/anvanda-dragremmar/ har skrivit lite om det i dagens inlägg =)

    SvaraRadera