tisdag 19 april 2011

Ja, jag överlevde. Men det var knappt.

Jag ska erkänna att jag var något nervös inför passet igår; 60 min BOX. För första gången någonsin. Som tur var följde en vän med, vilket dämpade nervositeten något.

Ca 15 minuter in i passet så minns jag att jag tänkte: "Men hallå. Var det inte värre än så här...? Jag är ju bara liiite svettig?!"

M.Y. B.A.D...!!! För sen tog det en vändning mot helvetet! Raka slag, krokar, "upper-cuts", höga knän, höga fötter, jumping jacks och f-n vet allt i hundratals... Som ni vet; min kondition är såådäääär... *harkel*

På något underligt sätt klarade jag mig ändå igenom (i stort sett) hela passet levande! Förmodligen pga min peppande vän och det faktum att det var riktigt, riktigt kul! (Trots att det riktigt, riktigt jobbigt!)

Det blir nog som med förlossningen. Om någon vecka när jag har förträngt hur jobbigt det var, så går jag säkert dit igen! ;-)

2 kommentarer:

  1. haha... så det är till att krypa på Björn om nån dag då alltså..:))

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte ta mig så bokstavligt på orden, Maria! ;-)

    SvaraRadera