fredag 1 april 2011

Biverkningar av "detoxa" från socker?

Det var min mage som spökade... Är fortfarande dålig vad gäller den "fronten" *S* men känner mig inte så dålig i övrigt idag. Kan man bli kass i magen av att "detoxa" sig från socker...?

Det blev ju, som sagt, inte träning igår och jag tyvärr inte kan idag, då sambon bokat in andra trevligheter så här på fredag eftermiddag/kväll, så får det bli en sväng till gymmet imorgon istället (om kroppen fortsätter åt rätt håll förstås).
I brist på annat (och sugen på träning) körde jag några små övningar här hemma istället.

Plankan: 75 sekunder.

Sidoplankan: 30 sekunder per sida.

Knäböj: 2 x 12 st

Armhävningar 2 x 12 st på tå (förstås!) ;-)

Vill bara säga att jag som knappt klarade 2 st på tå förut (!) är helt fascinerad över hur bra "utveckling" det är efter att jag började med det där: "100 st armhävningar"-programmet!!

3 kommentarer:

  1. Kanske skulle testa det där programmet jag med. :)

    SvaraRadera
  2. Chrissan: Rekommenderas! Kan det göra sån nytta på klena mig, så funkar det på alla! ;-)

    SvaraRadera
  3. Har precis hittat hit.
    Du är inspirerande du!
    Trevlig helg :-)

    SvaraRadera