måndag 4 april 2011

Underskattade....

Jag ska erkänna att jag underskattade "Balance:n" en aning, då jag bokade in ett Body Pump-pass igår söndag, redan dagen efter "Balance-passet". Jag fick erkänna mitt misstag när jag, redan på söndag morgon vaknade med träningsvärk i axlar, rygg och bröst...

Jag avbokade passet och istället blev det en powerwalk (som det så fint kallas nu för tiden...) på totalt 3,4 km. Tid in till sjön (1,7 km) var exakt 15 minuter. De resterande 1,7 km hem tog 18 minuter.
Dels pga lite ont i min ena höft (foglossning som spökar?) men jag får även skylla lite på vår älskade hund, vars höft (även den) har sett sina bästa dagar.

Inte kändes det som vår ute heller. Grått och dimmigt och längst in vid sjön låg isen kvar. Både på sjön och på vägen (?!) Sol och +15 grader tack, så är det mer motiverande att ge sig ut på promenad! :-)

1 kommentar:

  1. Underbart med träningsvärk =) Härligt med en promenad i solen =)

    SvaraRadera