tisdag 13 mars 2012

Det måste vara någon...

...som jävlas med mig...??!
Här har man legat däckad i influensa och då är det "självklart" strålande sol och +10-15 grader ute. Idag känner jag mig förvisso lite bättre (äntligen), men vi pratar ju inte om någon löpform än. Inte alls. Och så får man höra att på torsdag skulle det komma in svalare väder...  :-(


Nej då, jag är inte bitter. (Ok, lite då). ;-)
Hoppas att ni har sprungit lite åt mig också de här underbara dagarna!
Men snart så. Mycket, mycket snart...! För nu ska jag bli frisk!

17 kommentarer:

  1. Är det inte det ena är det andra. Själv fick jag ögoninflammation och pupillvidgande droppar..hur kul tror du det var ute i vårsolen? :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Det händer VARJE gång! :)

    SvaraRadera
  3. Stackare. Kan ju glädja dig med att det blåste så in i idag när jag var ute och sprang med barnvagnen i ena handen, no nice at all! Tror att du hade det bättre inomhus

    SvaraRadera
  4. Ja, visst suger det. Här springs det tyvärr inget heller eftersom hela familjen ligger i vinterkräksjuka :-(
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Usch, fy vad tråkigt!
    Det är så många som är sjuka nu :/Hoppas du piggnar på fort, kram

    SvaraRadera
  6. Uschdå hoppas du kryar på dig snabbt så du kan njuta lite av solen!! :) Jaa jag mår finfint nu, känner inte av något förutom att jag måste äta medicin varje dag men det har ju blivit invant så det kommer jag ihåg ;D Visst kan jag göra ett sånt inlägg! Kommer upp nån gång i veckan! :)

    SvaraRadera
  7. Stackare! Vad segt för dig! Hoppas att du är helt frisk snart och att vädret blir varmare igen!

    SvaraRadera
  8. Men, är du fortfarande risig? Stackare! Krya på dig! Goda nyheter i eländet: våren är här! Det kanske blir kallare en eller annan dag, men snart har våren besegrat kylan för gott. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fortfarande inte helt hundra. Men febern och huvudvärken är borta nu. "Bara" lite hosta och halsont kvar, men förhoppningsvis släpper det innan helgen. :-)

      Radera
  9. Du verkar vara på gång nu!? Jag tog en hederlig PW med barnvagn idag, så får man göra när det är lite VAB!!

    SvaraRadera
  10. Kom ihåg, ALLT vänder. Håll ut!
    Kram&kraft

    SvaraRadera
  11. jag är också sjuk. Sniff. Fast mår bättre idag. PW som jag tog var inte behaglig, men det går på rätt håll.

    krya på oss!!
    och - om det är till nån glädje - så har vi en halvmeter snö överallt här. Inga femtonplus minsann.

    SvaraRadera
  12. Då blogspot krånglar med mig så skriver jag här just nu: http://smabarnsmor.blogg.se/?tmp=18094654

    SvaraRadera