lördag 31 mars 2012

Vart tog min motivation vägen..?!

Jag känner av nackspärren lite grann än. (Nej, jag vet. Det är väl förmodligen ingen bra ursäkt). Det är väl bara att konstatera att jag har en stor, fet latmask i mig idag.

När jag vaknade imorse och såg att det snöade blev jag bara anti, anti, anti! Här har det varit sol och + 10-15 grader hur länge som helst.
Min kropp hade garanterat inte haft ont av att ge sig ut och springa (inte mer än vanligt i alla fall). Däremot är hjärnan och mentaliteten inte alls med på samma spår.
Pannbenet tycks ha blivit bortskämt. Jäkligt bortskämt...  :-P


11 kommentarer:

  1. Kom igen, vinn över pannbenet. Det har jag tänkt göra idag... Tillsammans vinner vi över bortskämda pannben!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha hur botar man bortskämt pannben tro? Berätta om du kommer på något för jag har ju som bekant en massa strejkande kroppsdelar ;-). Men du verkar så hurtig så jag sätter 20 spänn på att du kommer att träna idag...

    ..du får pengarna på Tjejmilen om jag har fel ;-)!

    SvaraRadera
  3. Säger samma sak idag... Latmask är jag!! Får dåligt samvete, MEN det var ett tag sedan jag vilade en enda dag så jag tar den dagen idag ;) ha en fin dag!!

    SvaraRadera
  4. den har nog stuckit på semester tillsammans med min motivation

    SvaraRadera
  5. Eller hur, träningsmotivationen bara försvann när den såg snön. Skönt att vara latmask ibland ju.

    SvaraRadera
  6. Jag kan tycka de är ok med en vilodag, du tar igen de imon ist :)
    Håller med, hellre förlora cm i midjan än kilon :)

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha jag såg att jag hade rätt!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Betyder det att jag är skyldig DIG 20 kronor nu då?? ;-D

      Radera
  8. Motivationen gömmer sig under snötaäcket och kommer fram när det smält vilket det nog gör genast :-) Man måste inte alltid. Bara man inte smiter jämnt.

    SvaraRadera
  9. Nu skiner solen här efter en morgon och förmiddag med snö och blåst. Hoppas på lite värme också. Lagom till imorn, då springer vi! :)

    SvaraRadera
  10. Jag ska berätta i ett inlägg senare varför jag inte dricker vattnet på toaletten ;))
    Hur har din helg varit?

    SvaraRadera