måndag 21 mars 2011

Oj, vad jag har fuskat...

...med träningen i helgen...! Var ju som sagt i Branäs (och Trysil) och åkte skidor. Inga armhävningar på fredagen som jag hade planerat och inget annat heller (förutom skidåkningen då förstås, vilket kanske var nog så jobbigt)... ;-)

Jag får istället skryta med att jag bara ätit EN ENDA påse godis (Riesen förstås!) och det var på fredag kväll. På lördagen när de andra satt och mumsade godis till kl 03.30 på natten var jag extremt trött och så asocial att jag gick och la mig redan vid halv tio tiden (och det utan godis!) *lite stolt*

På vägen hem i bilen, som också brukar kantas av godis och sötad dricka, intogs istället mineralvatten, banan och mandlar.

Ni ser; även en blind höna kan sköta sig... (Eller vad det inte så ordspråket var). ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar