onsdag 30 mars 2011

Se där ja...

Ännu en bra anledning till mitt nyfunna tycke för pumpakärnor. ----> IFORM.se
Imorgon står det 45 min spinning på schemat. Min kondition är noll just nu, så det kan bli spännande. Dessutom är ju rekommendationerna att man inte bör STÅ upp så här i början, vilket kanske bara är en fördel i mitt fall..? :-)

Fick förresten bara lite träningsvärk efter måndagens core-pass; alltså mindre än jag trodde. Men så körde jag inte 110 % heller. Vågade inte riktigt det efter allt man läser om träning efter förlossning och hur man ska ta det lugnt. Det är väl lika bra att lyssna antar jag, även om huvudet egentligen vill något annat..! ;-)

Jag är en träningstyp som antingen kör 0 eller 110...! (På gott och ont).
Hur gör ni? Gör ni något halvdant pass ibland, eller kör ni alltid stenhårt när ni tränar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar