lördag 14 maj 2011

Darrande ben!

Igår blev det ett Body Pump-pass. Jag tror att den konditionträning jag faktiskt hunnit köra (även om det inte varit några mängder) har gett resultat?! (Yeay!)
Tidigare har det hänt att jag mått lite illa under senare delen av pump-passen, för att kroppen är fullständigt helt slut, även om inte musklerna är det!
(*jävligt frustrerande fenomen för övrigt*)

Men idag kände jag inget sådant! Dock gick jag ut hårt, med mycket vikt (för att var mig); 15 kg på när vi körde ben.

Inte bra att köra så hårt och framför allt inte bra att gå ut så hårt. För efter det spelade det ingen roll vad vi körde för muskelgrupp, jag kände varenda liten användning av benen, som darrade av trötthet..!

Utöver benen fick jag helt klart bäst kontakt i biscepsen. J***ar vad det sved!

3 kommentarer:

  1. Fan va underbart det låter vännen =) 15 kg är skitduktigt!

    Kaffe går oxå bra, koffein ska vara bra 1 timme innan träning för att öka fettförbränningen.

    Häcken, jag har gått mängder med utfallspromenader på burnout ;) träningsvärk som verkar ha lett till någon sträckning.. men jag stretchar och hoppas på att det ska lösa upp sig =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilket go! :D Tycker dock det var helt rätt att gå ut hårt, så länge man inte ramlar ihop är det mesta som är jobbig bra ;) :D

    SvaraRadera
  3. Viktkamp:
    Oj då, ja vi tror på sträckning. Ta det lugnt, även om det är svårt när man har kul! ;-)

    EmmaS:
    Jo du har nog rätt! Men man känner sig inte så tuff när benen darrar smått okontrollerat. :-D

    SvaraRadera