söndag 8 maj 2011

Gårdagen blev en utedag från morgon till kväll! Vi var hos goda vänner och "jobbade" (eller ja, sambon gjorde), barnen lekte och sen blev det slutligen god, grillad stek + rotfrukter och tzatziki. Mmmm!
Det var först när jag kom hem som jag upptäckte att jag hade GLÖMT lördagsgodiset! :-O
Är det ett tecken på att man har ruskigt trevligt...? ;-)


Jag tar igen det idag (även om jag vet att jag egentligen inte borde... ) Lite lättsaltade chips för att bättra på salthalten, efter allt svettande nu i värmen + lite... you all know it... Riesen! :-D

Imorgon blir det träning! I vilken form, återstår att se.

4 kommentarer:

  1. Jodå din kommentar kom med =) Grattis till träningsvärken ;)

    Vad gott det ser ut på bilden =)

    Ok att jag länkar till dig?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra, datorn betedde sig underligt. Ja, det var jättegott! :-)

    Klart du får. :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, det var verkligen katastrof. Jag satt nästan med tårar i ögonen på vägen hem för att det gjorde så ont. Jäkla pumpsatan att inte funka, jag har aldrig fått in snitsen utan pump.

    Maten ser väldigt väldigt god ut, tzatziki var det alldeles för länge sedan jag åt.

    SvaraRadera