fredag 6 maj 2011

Tjurruset 2012 ?

Som sagt innan, jag är ju egentligen ingen "löpartyp" även om jag har en nyfunnen "nästan-kärlek" till just intervallträningen. Om man nu, mot förmodan, skulle testa att springa något lopp så finns det ju massor av 5, 10 km och halvmaror av välja på.

Men jag måste faktiskt erkänna att jag är mest sugen på att utmana mig med "Tjurruset"!

Göteborgsvarvet framstår plötsligt som rena barnleken och mes-loppet i jämförelse! Frågan är bara om man verkligen skulle orka en mil i branta backar och djupa vattenansamlingar...? :-P

3 kommentarer:

  1. Shit vad roligt det hade varit =) KLart du ska göra det! Du kommer klara det =) Heja dig!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Viktkamp:
    Hänger du med..? :-)

    SvaraRadera
  3. Jag anmälde mig igår... bara gör det sen finns ingen återvändo=)
    Jag är otränad och orkar luffsa runt i en mil men det här kommer bli tufft... mycket sitter nog i huvudet i det här "idiotloppet"=)
    Lycka till

    SvaraRadera