onsdag 25 maj 2011

Wooohow! Lite skillnad är bättre än ingen.

Jag tog äntligen mod till mig och mätte mig idag. Inte bästa tillfället då jag käkat godis och massa mat hela helgen, plus igår... *skäms på mig!*

Trots det gick det helt ok. Jag vet ju att jag måste skära ner på godiset mer om det ska hända grejer. Men 2 cm på bröst, mage och stuss är väl helt ok?
(Vad ska sambon säga när brösten "försvinner"? Ha ha!)

Däremot 1 cm PLUS på lår-omfånget? Hm... I och för sig älskar jag att köra tuffa ben-styrkeövningar men ändå? Ja, ja, låren är inte mitt "hata-område" ändå så det spelar ingen roll. :-)

4 kommentarer:

  1. Fint med minskade mått.:)
    Och större lår? Jag tycker det är svårt att mäta låret på samma ställe som sist..

    SvaraRadera
  2. Vilken jättebra blogg !!! Tack :-)

    SvaraRadera
  3. Chrissan:
    Jo, det kan säkert ha med mät-stället att göra. Men jag tycker nästan det är lättare på låret än på mage och bröst.. :-P

    Lôtten:
    Tack själv! :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till minskade mått.
    Jag försökte mig på en promenix idag men det ville inte mina knän. Så det blir varken cykling eller promenader här :-/

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera