måndag 5 december 2011

Glassbåts-energi..?!

Lördagen var...ja, vad ska man säga..? Lugn och stilla. Efter julbordet... Ja, ni fattar. ;-)
Istället bar det av till gymmet igår, men jag var väldigt kluven till vad jag skulle köra för pass. Det slutade med att jag bestämde mig för Body Pump. Det var lääängesen nu!

Det är nästan (men bara nästan) så att jag ångrar mig redan. Det har bara gått ett halvt dygn och jag känner redan av träningsvärken. Kan bara tänka mig hur det kommer kännas imorgon. Aj aj aj!
Fast det är klart, då vet man ju att det har gjort nytta!

Förberedelserna i matväg var väl sådär igår. Frukosten var rejäl och ok, men efter det var det fika i form av Lussebullar, pepparkakor, kaffe och lite senare en glassbåt.

Trodde aldrig jag skulle orka genomföra passet på ett särskilt BRA sätt, men se där. Ibland överraskas man positivt av den "lilla" kroppen. Det kändes förvånansvärt bra trots relativt tunga vikter!

Glassbåtar kanske var ett bra upplägg, trots allt? Ha ha!

2 kommentarer:

  1. Åh gillar du också Olga!! =D Vad kul!

    SvaraRadera
  2. Haha, goda är dom i alla fall, glassbåtarna. Nästan lika goda som lussebullar i juletid! ;-)

    SvaraRadera