torsdag 29 december 2011

Svårt att välja!


Idag blir det träning. Men jag har inte bestämt mig för vad än. Det är väl nackdelen med att inte vara sådär strukturerad som många andra är. Där de planerar in exakt vad de ska köra och vilka dagar. 

Jag tar det mer som det kommer (på gott och ont) och tar det som känns bäst för dagen, men försöker ändå variera träningen samt hålla mig till ca varannan (och ibland varje) dag.
Passar det inte med löpning ena dagen så kör jag styrka då och löpning en eller två dagar senare.


Idag är problematiken en helt annan. Det finns för MYCKET som hägrar. Det är nya releaser på både Body Pump, Body Combat, CXWorX och sen är det även ett 60 min spinning pass i samma veva och jag har inte kört spinning på ett par veckor. Sugen...!

Så antingen:

  • CXWorX + Body Pump
  • CXWorX + Spinning 
  • Spinning + Body Combat
  • Body Pump + Body Combat

För tre pass; CXWorX + Body Pump eller Spinning + Body Combat har jag en stark känsla av att jag inte orkar...  What to do?! :-P

6 kommentarer:

  1. Jag hade valt core och spinning :-)

    SvaraRadera
  2. Lyxproblem!
    Hade oxå valt cxworx o spinning

    SvaraRadera
  3. Någon träning blev det inte för mig iaf. Förkylningen vill inte lämna mig. Suck!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Livskraft:
    Ja, det är verkligen ett i-landsproblem. ;-)

    Ann-Sofie:
    Fy, vad tråkigt. Hoppas du blir frisk snart! Segt när motivationen finns men kroppen inte orkar. :-P

    SvaraRadera
  5. Huvudsaken är väl att det blir tränat, vad det blir är väl inte så noga men kul måste det vara! Annars tröttnar man.

    Du är också duktig på att träna!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Spinning och sedan core!

    I år blev det bara ett lopp, inget millopp. Sprang Stockholm Marathon.....
    Senast jag sprang millopp var efter lilltjejens födsel och då sprang jag på 54 minuter!

    SvaraRadera